Направи следната проба, сутринта на студен двигател, или когато ти го прави проблема, развий болтчетата на дебитомера и леко без да го вадиш го завърти по посока на часовниковата стрелка/около сантиметър/ докато се укротят оборотите, предполагам ще има ефект.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Не върви на бензин! 156 2.0 TS
Collapse
X
-
Оха. Батка ей тука ще е много интересно да дадеш смислено обяснение на съвета който давашDiscover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеОха. Батка ей тука ще е много интересно да дадеш смислено обяснение на съвета който даваш
Реално лъжи контролера за потока въздух който навлиза и завишава впръскването на гориво откъдето колата не гасне и се форсира нормално без да се тюфка.
Благодаря.Last edited by filibeto; d.m.y г., 22:14.
Comment
-
Абсолютно безсмислено. Така не се решават проблеми. Но колата си е твоя. Прави си експерименти, но не е удачно да съветваш така други хора.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Значи по дебитометъра нямам какво повече да пипам, за мен не е там проблема, така или иначе при диагностиката ще си покаже и неговите стойности и ламбда сондата, както и ако има нещо друго.
Не можа да кажа, че проблема е в подаването на газта или смесването му с тези на бензина. Вчера карах 5км без грам газ, просто ми свърши, проблемите си бяха на лице. За мен не е проблем да отстраня и цялата система с газта, но това няма да ми реши проблема, а и ще карам само на бензин...
Когато колата е топла, не мога да кажа, че има промяна на проблема ми и затова, не би трябвало да е температурен датчик. При топлото време през декември ~18градуса пак го имаше.
И последно проблемите ми почнаха началото на декември и постепенно се задълбочаваха и стигнаха до тук. Не се случи изведнъж.sigpic
ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
0889 636 093
Comment
-
След като бензиновата помпа даваше 3.5 бара налягане и я отписъхме от проблемите, даваше грешка стъпковото моторче, въпреки, че купих друго, в крайна сметка и от него не е било, просто сменихме компютъра, утре ще я взема и видя как се държи на бензин. След това ще отида да ми настроят газовата и се нядявам проблемите от това естество да приключат и да почвам външните ремонти!sigpic
ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
0889 636 093
Comment
-
Какво сменихме по колата:
-ламбда сонда- да моята беше заминала, отдавна трябваше да го направя това
-компа на колата, с което за да пали с моят ключ, само преместихме чипа и четеца в ключалката
- дросела, моят при пълно отваряне и след това за да отвори пак заяждал
- пробвахме с две стъпкови моторчета, в крайна сметка сега съм със хибридно, от моето старото и по-старото ми стана 1, а втора ръка купеното не го сложихме
- дебитометър, сложихме друг, но днес си върнах моят си бош 019 накрая
Вчера като си взех колата я тествах, вървеше добре, нямаше замисляне на оборотите до 7000, на празен ход бяха добре, 850, не играеха.
Днес ~11ч., паля и веднага дига 1400-1300 и гасне, паля 2 път, същото (до сега никога не ми се е случвало да трябва 2 да паля и да гасне), ок 3 път запали дигна оборотите и ги задържа. Тръгвам и абсолютно същото като преди ремонта, колата не поема газта и тръгва да се дави, само ги няма гърмежите. Спирам тръгвам пак, горе-долу върви. Когато изключа от скорост гасне, паля в движение и така 5-6 пъти. На светофара ми загасна и запалих и качи на празех ход 2000 оборота. До сега си е така, поне горе-долу може да се кара.
Това е от мен за сега, явно моята сага ще продължи в понеделник, приемам всякакви идей.Last edited by raiders; d.m.y г., 13:29.sigpic
ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
0889 636 093
Comment
-
Днес Тодор от Троян беше при мен с абсолютно същите проблеми като твоите. Колата никога не е имала подобен проблем, но вече е с ГИ. Настройките бяха. Адаптивните настройки бяха достигнали лимита, дори беше набила и грешки и на 2-те ламбди
Поиграх си около час с настройките на газовото ( в движение разбира се), и ще ти кажа какво се е случило. Надявам се да няма проблем вече.
ПП: Остави си сместа на газ да е малко по-бедна от бензина в тихите обороти.
Ти като резетнеш адаптациите не се ли оправя колата? Защото "моята" веднага влезе в час.Last edited by dobromirski; d.m.y г., 16:50.
Comment
-
Колега значи проблема на бензим ми идва от газовата? Тоест не е трябвало да пипам нищо на бензин, а само да настроя газовата? С нея нямах проблеми преди да почна ремонтите и смените.sigpic
ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
0889 636 093
Comment
-
Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщениеВместо да търсиш какви ли не причини Владко опитай услугите на някой друг сервиз, че така както е модерно изразяването "на боб'' няма да стане
Така да сменяме на ред, докато оцелим кво е на колата, не е хич добре за джобаЯсно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Първоначално публикувано от dobromirski Покажи съобщениеДнес Тодор от Троян беше при мен с абсолютно същите проблеми като твоите. Колата никога не е имала подобен проблем, но вече е с ГИ. Настройките бяха. Адаптивните настройки бяха достигнали лимита, дори беше набила и грешки и на 2-те ламбди
Поиграх си около час с настройките на газовото ( в движение разбира се), и ще ти кажа какво се е случило. Надявам се да няма проблем вече.
ПП: Остави си сместа на газ да е малко по-бедна от бензина в тихите обороти.
Ти като резетнеш адаптациите не се ли оправя колата? Защото "моята" веднага влезе в час.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от raiders Покажи съобщениеКолега значи проблема на бензим ми идва от газовата? Тоест не е трябвало да пипам нищо на бензин, а само да настроя газовата? С нея нямах проблеми преди да почна ремонтите и смените.
П.С.Според мен е трябвало просто да се ресетне ЕКУ-то и да се настрои газоватаFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Така след като имам тема да си напиша и развитието, пък дали ще помагам на някой келага с нея след време не знам.
На този етап сменихе:
-компа на колата с втора ръка, защото даваше грешна информация при диагностиката, че някой датчик са развалини или не точни- стъпковото поторче не вожеше да се адаптира и грешка в датчика на коляновия вал (сменен беше миналата година с нов)
Така или иначе и моят комп е бил сменяван което си личеше от надписите по него от някоя морга в Герамния, така си я купих колата 2007г., мога да гадая защо са го сменили и какви са били проблемите преди.
- ламбда сонда с универсална, добре чете и дава задоволителни резултати при няколко диагностики на колата, мога да кажа, че за сега се справя, така или иначе е важно да робти коректно, защото дава информация и на газовия комп. Като този път кабела за това нещо не беше сложен отдолу при ауспуха на колата, а култрно при мотора и жака на ламбда сондада.
-дебитометър, отново при диагностиките не даваше нужните параметри и се смени, така или иначе модела за моят мотор (019 накрая) е един от най-евтините, след това V и паказателите бяха добре, колата няма замисляне на 1 и 2 до 6500 оборота, просто нямам къде да я тествам повече.
-дросела, даваше проблеми при пълно отваряне-затвряне и последващо отваряне нещо запецваше, така или иначе си го запазих, ако се наложи да се прави нещо пак
-моторчето за празен ход беше проверено и отново съм си със старото, за сега няма проблеми
Колата я карах вчера и нямам забележки във вървеж, няма клатене на оборотите (нещо което ме дразнеше близо 3г. и е основен проблем при 156). При пускане по инерция отново оборотите седят малко под 1000, а на място падат до стандартните 850. Определено след всяка смяна на ламбда, стъпково моторче се налагаше диагностика и настройка. Даже след като сложихме новия дебитометър колата гаснеше по инерция, след диагностика и настройка вече няма проблеми, което ме навежда на мисълта, че е хубаво след каквато и да е смяна на нещо по колата да се прави настройка за да е наред. Сега чувал съм, че и сами се самонстройват, но поне при мен за краткото време за проба не станана.
Сега след като оправихе проблемите на бензин отидохме към газовия инжекцион фобус на 2.5год. ползване без каквито и да е настройки от тогава, като очевидно не са били много добре направени.
Оказа се, че на газ колата се дъпжи зле на празех ход, трепереше и не беше стабилна работата на двигатиля, но найстина се усещаше много слабо това, принципно не е проблем, но щом ще се прави, да я направим като хората. Оправихме оборотите и намалихме нежеланото треперене и вибрации колкото можахме. Дузите на инжекторите бяха 2.5мм, имаше и 2 позапушени (много странно за мен). Ние взехме нови и гинаправихме на 1.9 и почнахме да я настройваме. Единстреното с което не се оправихме е ниското налягане при високите обороти, предположението е заради 1 или 2 дузи rail, който не работят коректно, както и се чуваше доста тракането им. Над 4000 оборота на газ просто все едно удря прекъсвач и присецва и не иска повече.
Скоро ще сменя и 4 газови инжектора и ще видим тогава дали ще има подобрение. Надявам се да разберем и причината за ниското налягане при високите обороти за до мога да кажа, че и газовата е настроена оптимално.sigpic
ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
0889 636 093
Comment
-
Глъхненето при високи обороти е поради недостиг на гориво. Докато не си оправш налягането да е постоянно, не пипай нищо друго.
Фобоса мери налягането в рейла. Щом пада налягането при по-голяма консумация на газ, означава, че нямаш достатъчен дебит. Първо смени филтъра на газовата фаза, ако не се оправи смени този на течната фаза, и ако пак дърво, отваряш и чистиш изпарителя. Ако нещата не се оправят пак, смени "дюзите" с по-големи и настройваш наново.
Comment
Comment